szóval a szép kék

2015/01/13. - írta: vizit

Mondom nem adom fel, mert ezt meg kell mutatnom. Mivel a csibészek suliban vannak, így beköszöntött a szabadság. 10-ig végeztem a jelentkezéssel az angol tanfolyamra, ahol kb.én leszek az egyetlen fehér, aztán levadásztam több könyvesboltot. Íme a legszebb vad, kék plüssbe kötve:

img_0188.JPG

Ok, ez még nem sikerült, viszont amit helyette kaptatok, az ugyan csak itt-ott kék, meg nem is plüss, de gyönyörű. Sajna csak a buszból tudtam lekapni, de szombaton megint megyünk a tollasedzésre és ahogy a gépet elnéztem ott lesz az még. A kertben meg állt még másik kettő.

Na ennyit mára, holnap majd próbálkozunk a kis kékséggel megint.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brian-robin.blog.hu/api/trackback/id/tr887072249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása