bakelit

2015/01/22. - írta: vizit

img_0288.JPG

Boldikámnál ma este beakadt a tű. Alig bírtam elszabadulni a szobából. Csak mondta, csak mondta, hogy mennyire megizzadt a suliban amikor azt játszották, hogy el kell egymást fogni, de csak úgy lehet, ha valaki átbújik a másik lába alatt, és már nagyon sokat elfogtak de akkor többen átbújtak megint és akkor...

Pedig már túl voltunk egy jó adag Robin Hood-on, a bujdosók sikeresen kiszabadították a vargát a városbíró tömlöcéből, az áruló Dick leszúrva. Szerencsésen visszaértek az erdőbe, a holnapi mesélésig mindenki biztonságban, nyugalomban van. Így készülünk a vasárnapi kirándulásra: egy itteni ismerős kivisz a sherwoodi erdőbe, meg kell néznünk Robin Hood fáját, ott áll még mindig. Utána vendégség, arra nagyon kíváncsi vagyok. De készülök is, találtam már egy jó témát amiről lehet majd beszélgetni. Írtam a múltkor, hogy egy nagyszabású terv múlik 3 darab néhány száz éves fán. Nos, tegnap a városi tanács 7:6 arányban úgy döntött, hogy nem adja áldását az új egyetemi sportkomplexum felépítésére, mert ehhez ki kellene vágni azokat a fákat. Kíváncsi vagyok vendéglátóink véleményére az ügyben (egyetemi emberek), a mai újságban például az (is) volt, hogy az új villamospálya miatt, ami szintén ott megy el a szomszédságban, éppen negyven fát vágtak ki. Szóval nincs még ennek vége ennek szerintem. 

Gáz van. Végre. Vasárnap elfogyott a gáz a kártyáról, el is mentem a sarki kisboltba gázt venni. Ok volt minden, feltöltöttem 30 fontnyi anyagot a kártyára (kártyába - hogy fér az ott el?) megyek haza, bedugom a pincében a kütyübe, semmi. Gáz van, nincs gáz. Illetve volt még valamivel több mint egy fontnyi, na innentől kezdve spóroltunk. Kicsit fűtöttünk, kicsit lekapcsoltuk, kicsit fűtöttünk aztán végleg lekapcsoltuk. Cirka egy fonttal mentünk neki az éjszakának, amiből reggelre 60 p lett (pí, ahogy a helyiek mondják). Ebből aztán vigadozás lett, egy 20-25 perces fűtési menettel barátságos langymelegben költöttük el Lyle's Golden Syrup-os kásareggelinket. Az egyenleg vészesen közelített a nullához, egész pontosan 21 penny volt még. Na innentől kezdve sms-ezés (text, ahogy a bennszülöttek mondják), telefonálgatás, háziúr, caretaker. Nos, ma csütörtök este van, délutántól újra van nagyobb mennyiségű gáz a kártyán (hogy férhet el?), de időközben számos plasztiklapocska lett kipróbálva, némelyikért egy másik vegyesboltba kellett elmenni, némelyiket postán küldték ki és még mindig van egy, amelyiket ma délután kellett volna átvenni a fentebb említett közértek egyikében. De majd holnap. Ha egyáltalán. Bár elképzelhető, hogy az lesz a kulcs a vasárnapi 30£ visszaszerzéséhez. Mert az még hibádzik. 

Egyébként tevékeny napon vagyok túl. Sikerült néhány nem száz százalékig felesleges dolgot vásárolnom (50-91 közé tenném). Itt és itt és itt és itt megnézhetitek. Természetesen mindent erős leértékelésben. Kávéztam itt, és zoknit vettem itt. Azt kell mondjam kiváló üzletet csináltam: 7-et 5-ért. Ja, meg egy félcipőt, mert három hete hegymászóbakancsban rohad a lábam.

Na akkor befejezem, csak még annyit, hogy Bajner Bálint már játszott is a Notts County-ban. Alig várom már az első hazai meccset, hogy mehessek üvöltözni. Magyarul.

És még valami: 1) Marston's Pedigree - Pale Ale (Matured in Oak Barrels)   2) Bishops Finger - Kentish Strong Ale   3) és Hobgoblin again, de arról már írtam. Mindeddig a nyerő a múlt vasárnapi kocsma söre, oda még visszamegyünk.

Tényleg az utolsó: ilyet is ettünk ma a vacsorára az egy fontra leértékelt apple pie-hoz (a Co-opból van). Vaníliapuding egyébként.

Cheers mates

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brian-robin.blog.hu/api/trackback/id/tr217099169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása